Logo ZOOV
Icoon account Icoon sluiten Mijn ZOOV
Icoon vergrootglas Icoon sluiten Zoeken
  • ZOOV Klantenservice neemt voor iedereen ruim de tijd.
  • Als bij ZOOV Op Maat bekend is dat u in rolstoel zit. Dan houden we daar rekening mee.
  • Reizen met ZOOV Op Maat werkt eenvoudig.
  • De chauffeur belt u vijf minuten voordat hij voorrijdt.
  • ZOOV Op Maat brengt u waar u naartoe wilt. In de Achterhoek én daarbuiten.
  • U heeft geen indicatie van de gemeente nodig om met ZOOV Op Maat te reizen.
ZOOV Klantenservice
Verloren of vergeten

Vervoerreglement

De spelregels voor het reizen met ZOOV zijn vastgelegd in het vervoerreglement van ZOOV.

Klachtenregeling

Als u ontevreden bent over de rit, de chauffeur of over uw contact met ZOOV, dan kunt u een klacht indienen. De klachtenregeling is van toepassing.