ZOOV Werk - meest gestelde vragen

Kan ik ook reizen met ZOOV Werk?
Voor reizen met ZOOV Werk heeft u een indicatie nodig. Deze krijgt u van de gemeente. De gemeente bepaalt dus of u in aanmerking komt voor reizen met ZOOV Werk. Heeft u een indicatie, dan kan uw jobcoach of werkleider het vervoer voor u aanvragen en regelen.

Ik krijg andere werktijden, wat nu?
Uw nieuwe werktijden kunt u (laten) doorgeven aan ZOOV Werk. U kunt dit het beste uw werkgever laten doen. Bekijk ook de pagina ‘Rit wijzigen of annuleren’.

Waar haalt de taxi mij op?
Als u naar uw werk reist, haalt de taxi u thuis op of bij een opstapplaats. Wilt u weten of u reist vanaf een opstapplaats? Dat staat in de indicatie die u van uw gemeente heeft gehad. Aan het einde van de werkdag haalt de taxi u bij uw werk op. De taxi brengt u daarna naar huis of naar uw opstapplaats.

Hoe laat moet ik klaarstaan?
Op tijd! De chauffeur wacht 2 minuten op u. Bent u er dan niet, dan vertrekt de chauffeur zonder u.

Ik heb de taxi gemist, wat nu?
U belt met ZOOV Werk. De centrale plant een nieuwe ophaaltijd voor u in. Het kan wel zijn dat u een tijdje moet wachten, omdat de taxi nog onderweg is en eerst zijn route moet afmaken. Zodra er een taxi voor u ‘vrij’ is, wordt u alsnog opgehaald.

Ik wil voor mijn medewerkers vervoer regelen via ZOOV Werk, kan dat?
ZOOV Werk is voor een speciale groep reizigers. Om erachter te komen of ook uw medewerkers in aanmerking komen, kunt u contact opnemen met ZOOV Beheer.