Logo ZOOV
Icoon account Icoon sluiten Mijn ZOOV
Icoon vergrootglas Icoon sluiten Zoeken
Menu
Icoon contrast Icoon lettergrootte Icoon dislectie
Contrast

Gebruik de schuif hieronder om contrast aan/uit te zetten

Lettergrootte

Pas hieronder de lettergrootte aan

Dyslexie

Gebruik de schuif hieronder om hoog het lettertype voor mensen met dyslexie aan/uit te zetten

Reizen met ZOOV Op Maat tijdens Hemelvaartsdag

Vaste ritten komen te vervallen

Tijdens Hemelvaartsdag komen vaste ritten in ZOOV Op Maat te vervallen

Heeft u vaste ritten gereserveerd? Als een vaste rit op een feestdag valt, wordt deze rit automatisch geannuleerd. Dus vaste ritten in ZOOV Op Maat komen tijdens Hemelvaartsdag (donderdag 9 mei) te vervallen. 

Wilt u uw vaste rit(ten) tijdens Hemelvaartsdag wel door laten gaan? Geeft u dit dan op tijd door aan ZOOV Op Maat via 0900 - 9874 (€ 0,10 per minuut).

 

ZOOV Op Maat

ZOOV Op Maat is tijdens Hemelvaartsdag op de gebruikelijke tijden geopend. Zij zijn bereikbaar tussen 7.00 – 0.00 uur via telefoonnummer 0900-9874 (€0,10 per minuut).

Ook kunt u uw reis via Mijn ZOOV op www.zoov.nl reserveren.

 

Openingstijden ZOOV Klantenservice

ZOOV Klantenservice is op Hemelvaartsdag (donderdag 9 mei) gesloten.

De dag na Hemelvaartsdag (vrijdag 10 mei) is de klantenservice gewoon bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur via telefoonnummer 0543 543 545.

 

Reserveer uw rit drie dagen van te voren

Wilt u tijdens Hemelvaartsdag reizen met ZOOV Op Maat? Wij adviseren u om uw rit drie dagen van te voren te reserveren als u tijdens Hemelvaartsdag met ZOOV Op Maat ergens naartoe wilt.

Reserveert u later, dan kunnen we de rit misschien niet uitvoeren op het tijdstip dat u graag wilt.