Logo ZOOV
Icoon account Icoon sluiten Mijn ZOOV
Icoon vergrootglas Icoon sluiten Zoeken
Menu
Icoon contrast Icoon lettergrootte Icoon dislectie
Contrast

Gebruik de schuif hieronder om contrast aan/uit te zetten

Lettergrootte

Pas hieronder de lettergrootte aan

Dyslexie

Gebruik de schuif hieronder om hoog het lettertype voor mensen met dyslexie aan/uit te zetten

Reizen met ZOOV Op Maat tijdens de feestdagen

Reserveer uw kerstrit drie dagen van te voren

Reist u tijdens de kerstdagen met ZOOV? Houdt u er dan rekening mee dat er op deze dagen
minder taxi’s beschikbaar zijn dan anders. Wij adviseren u om uw rit drie dagen
van te voren te reserveren als u tijdens de kerstdagen met ZOOV Op Maat ergens naartoe wilt.
Reserveert u later, dan kunnen we de rit misschien niet uitvoeren op het tijdstip dat u graag wilt.

Vaste ritten op feestdagen geannuleerd

Heeft u vaste ritten gereserveerd? Als een vaste rit op een feestdag valt, wordt deze rit automatisch
geannuleerd. Wilt u een vaste rit tijdens de feestdagen wel door laten gaan? Geeft u dit dan
op tijd door aan ZOOV Op Maat via 0900 - 9874 (€ 0,10 per minuut)

Reistijden tijdens de feestdagen

Tijdens 1e en 2e Kerstdag rijdt ZOOV Op Maat volgens de gebruikelijke tijden. Op Oudejaarsdag rijdt ZOOV tot 20.00 uur.
Reist u in een rolstoel? Dan is het wel mogelijk om op Nieuwjaarsnacht tussen 1.00 en 2.00 uur naar huis te reizen.

Let op: deze rit moet uiterlijk 24 december 2023 zijn geboekt.

Callcenter ZOOV Op Maat

Het callcenter is tijdens de komende feestdagen op de gebruikelijke tijden geopend.
Ook kunt u uw reis via Mijn ZOOV op www.zoov.nl boeken.

ZOOV Klantenservice

ZOOV Klantenservice is tijdens de feestdagen (1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag) niet bereikbaar.

ZOOV wenst u alvast prettige feestdagen!