Mijn ZOOV Werk

Doorgeven van wijzigingen Via Mijn ZOOV geeft u online door als u de taxi wilt annuleren. Bijvoorbeeld als u ziek bent of een dag vrij heeft. Ook wijzigt u via Mijn ZOOV uw ophaaltijd. Bijvoorbeeld als u naar de dokter moet. U kunt deze wijzigingen ook door uw werkleider of jobcoach laten doorgeven. Hoe werkt Mijn ZOOV Klik op de button ‘inloggen Mijn ZOOV Werk’ op deze pagina. U komt in een nieuw venster automatisch in Mijn ZOOV. U vult de vragen in.
Gebruikt u Mijn ZOOV voor het eerst? De eerste keer dat u een wijziging wilt doorgeven via Mijn ZOOV, belt u eerst met ZOOV Werk op 088 – 9008901. De telefonist vraagt uw e-mailadres. Daarna krijgt u uw login-gegevens per e-mail toegestuurd en kunt u via Mijn ZOOV uw wijzigingen doorgeven. U kunt ook een e-mail sturen naar werk@zoov.nl om uw login-gegevens op te vragen. Tip: Opent u deze webpagina met Internet Explorer en krijgt u een foutmelding? Wij raden u aan om de website te openen met Google Chrome of Firefox. Onze excuses voor het eventuele ongemak.