Logo ZOOV
Icoon account Icoon sluiten Mijn ZOOV
Icoon vergrootglas Icoon sluiten Zoeken
Menu
Icoon contrast Icoon lettergrootte Icoon dislectie
Contrast

Gebruik de schuif hieronder om contrast aan/uit te zetten

Lettergrootte

Pas hieronder de lettergrootte aan

Dyslexie

Gebruik de schuif hieronder om hoog het lettertype voor mensen met dyslexie aan/uit te zetten

ZOOV Werk: Hoe werkt het?

ZOOV Werk is er voor werknemers in de sociale werkvoorziening voor de gemeenten Berkelland, Oost Gelre en Winterswijk en voor Laborijn in Aalten, die niet met eigen of via het openbaar vervoer naar en van het werk kunnen reizen.
De werkgever bepaalt of een werknemer in aanmerking komt voor reizen met ZOOV Werk.

ZOOV Werk vindt het belangrijk dat uw reis goed verloopt. De volgende zaken zijn daarvoor goed om te weten.

Ophalen
De taxi van ZOOV Werk haalt u thuis of op een opstapplaats op. Het is belangrijk dat u op het afgesproken tijdstip klaarstaat. De chauffeur wacht maximaal 2 minuten. Bent u er dan niet? Dan vertrekt de chauffeur zonder u.

Taxi is er (nog) niet
Is de taxi(bus) er na 15 minuten na de afgesproken tijd nog niet? Neemt u dan contact op met ZOOV Werk. De medewerker van ZOOV Werk zoekt uit wat er aan de hand is en zorgt voor een oplossing. U kunt ook uw begeleider vragen om met ZOOV Werk contact op te nemen.

Opstapplaats
Het kan zijn dat u bij een opstapplaats wordt opgehaald. Dat is een plek bij u in de buurt, waar u met meerdere reizigers op de taxi wacht. Het voordeel van een opstapplaats is dat de taxi niet langs meerdere adressen hoeft, waardoor u sneller op uw werk bent. Of u bij een opstapplaats instapt, hoort u van ZOOV Werk.

Thuisbrengen
Thuisbrengen werkt hetzelfde als ophalen. U staat op het afgesproken tijdstip klaar. De chauffeur wacht maximaal 2 minuten.

Let op: Het is niet mogelijk om met de chauffeur een andere tijd af te spreken of om met de chauffeur te regelen dat u met een ander voertuig meereist. Vanwege de veiligheid moet ZOOV Werk weten met welk voertuig u meereist.

Handicaps of problemen
Heeft u een handicap of zijn er andere problemen die van belang zijn voor veilig vervoer van uzelf en uw medereizigers? Bespreek deze dan met ZOOV Werk. Bij ZOOV Werk zijn alleen de beperkingen bekend die van belang zijn voor het vervoer zelf, zoals vervoer per rolstoelbus. ZOOV Werk is niet op de hoogte van uw medische gegevens.

Incidenten onderweg
Als er onderweg iets gebeurt met de taxi of met u, dan neemt ZOOV Werk contact op met uw werkgever. Dit gebeurt binnen 2 uur na het incident. Een incident is bijvoorbeeld een (niet vanzelfsprekende) vertraging of een ongeval.

Telefonische bereikbaarheid reizigers
Om wijzigingen in uw vervoer door te geven, beschikt ZOOV Werk graag over uw telefoonnummer. Zij kunnen u dan tijdig bellen bij een wijziging in tijden of opstaplocatie. U kunt uw telefoonnummer doorgeven aan ZOOV Werk via 088 – 9008901 (lokaal tarief, vanaf 6.30 uur bereikbaar) of door het sturen van een e-mail naar werk@zoov.nl.

Facebook logo Twitter logo