ZOOV Op Maat - Klachten

Klachten?

Als u ontevreden bent over uw reis of een klacht hebt over de boeking van uw reis, kunt u een klacht indienen bij ZOOV Klantenservice. Dit kan telefonisch  (0543 – 543 545) of door het invullen van het klachtenformulier. Hiervoor klikt u op de onderstaande button.

Geschillencommissie
Heeft u een klacht ingediend en bent u niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u met uw klacht terecht bij de Geschillencommissie van ZOOV. Hoe dit werkt, staat in artikel 4 van de klachtenprocedure en het klachtenreglement van ZOOV.

De leden van de Geschillencommissie zijn onafhankelijk. Dit betekent dat zij niet bij ZOOV werken. Zij werken ook niet bij de gemeente Aalten, Berkelland, Bronckhorst, Doetinchem, Oude IJsselstreek, Oost Gelre en Winterswijk. De Geschillencommissie bekijkt of uw klacht terecht is. De leden van de Geschillencommissie willen graag dat er een oplossing wordt bereikt.

De Geschillencommissie gaat zorgvuldig om met alle informatie die de commissie krijgt. Is de informatie vertrouwelijk? Of vermoedt de Geschillencommissie dat de informatie vertrouwelijk is? Dan houdt de Geschillencommissie de informatie strikt geheim.

Klacht melden

Via deze link: Klachtenregeling en klachtenprocedure ZOOV kunt u de klachtenregeling van ZOOV downloaden.