Logo ZOOV
Icoon account Icoon sluiten Mijn ZOOV
Icoon vergrootglas Icoon sluiten Zoeken
Menu
Icoon contrast Icoon lettergrootte Icoon dislectie
Contrast

Gebruik de schuif hieronder om contrast aan/uit te zetten

Lettergrootte

Pas hieronder de lettergrootte aan

Dyslexie

Gebruik de schuif hieronder om hoog het lettertype voor mensen met dyslexie aan/uit te zetten

Update 2 april Coronavirus en reizen tijdens de paasdagen

Voor de meest actuele informatie verwijzen wij u naar onze Nieuws pagina

Reizigers ZOOV geven chauffeurs ZOOV Op Maat en ZOOV School een dikke 8

Bedankt reizigers van ZOOV voor jullie hulp! Deze informatie gebruikt ZOOV om het vervoer te verbeteren.

Reizigers van ZOOV Op Maat en ZOOV School waarderen de chauffeurs van ZOOV met een ruime 8. Dat blijkt uit het jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek onder onze reizigers. Dit jaar deden voor het eerst ook ouders en verzorgersvan leerlingen die met ZOOV naar school reizen mee met het onderzoek.

Hoge waardering
“Ik ben blij dat het resultaat minstens zo goed is als vorig jaar. Ik ben trots op de hoge waardering die onze reizigers aan onze chauffeurs geven,” vertelt Geert-Jan Verzijden, coördinator van ZOOV.
Ook Jos Poortinga, directeur van Munckhof, is tevreden over de waardering die reizigers hebben voor ZOOV Reisplanner. ”Deze scores laten zien dat de chauffeurs vakbekwaam zijn en dat onze goede en prettige samenwerking leidt tot een hoge tevredenheid van klanten van ZOOV.”

ZOOV School
Vooral de chauffeurs van ZOOV School scoren hoog onder de ondervraagden. De chauffeurs krijgen dan ook het rapportcijfer 8,6. De ouders/verzorgers zijn zeer tevreden over de manier waarop de chauffeurs met hen en hun kind omgaan. Ze zijn ook erg tevreden over de veiligheid van het vervoer van hun kind. De deelnemers aan het onderzoek waarderen de voertuigen zelfs met een 8,3. Over het vervoer en de algemene dienstverlening was een groot deel van de ondervragers erg tevreden. De dienstverlening van ZOOV School scoort een 7,9.

ZOOV op Maat
De reizigers van ZOOV Op Maat zijn vooral tevreden over hoe de chauffeurs hen te woord staan en hoe de chauffeurs de rolstoel vastzetten in de taxi. De chauffeurs krijgen van de reizigers als rapportcijfer een 8,1. Het overgrote deel van de ondervraagden geeft daarnaast aan tevreden te zijn over de herkenbaarheid en de veiligheid van het vervoer. Het vervoer krijgt dan ook het rapportcijfer 8. De dienstverlenging van ZOOV op Maat scoort dit jaar een 8; dit is een kleine verbetering ten opzichte van vorig jaar. Toen kreeg ZOOV Op Maat nog een 7,9.

Continu onderzoek
ZOOV houdt de tevredenheid onder reizigers nauwlettend in de gaten. Naast dit jaarlijks onderzoek controleren de medewerkers van ZOOV Klantenservice dagelijks de tevredenheid onder de reizigers. Al deze informatie gebruikt ZOOV om de kwaliteit van het vervoer te verbeteren.

Terug naar alle interviews
Facebook logo Twitter logo