Mijn ZOOV Op Maat

Via Mijn ZOOV boekt u online uw reis. Ook ziet u op Mijn ZOOV hoeveel reisbudget u nog heeft en onder andere welke reizen u met ZOOV Op Maat heeft gemaakt (‘rittenhistorie’). Hoe boekt u online uw reis? Zodra u bent ingelogd bij Mijn ZOOV, krijgt u vragen over uw reisbestemming en het tijdstip waarop u wilt reizen. Neemt u ook hulpmiddelen mee, dan vult u dat ook in. Al u alle vragen heeft beantwoord, is uw reis geboekt. Binnenkort komt op deze website het filmpje ‘Hoe werkt Mijn ZOOV’. Hierin ziet u precies hoe u via het inlogscherm uw reis boekt. Altijd een enkele reis Via Mijn ZOOV boekt u steeds een enkele reis. Wilt u ook weer thuisgebracht worden door ZOOV Op Maat? Dan boekt u deze terugreis als een nieuwe reis. Reserveren voor OV-reiziger Als u geen Wmo-indicatie heeft maar wel met ZOOV wilt reizen, dan klikt u op de button ‘Reserveren voor OV-reiziger’. U boekt uw reis dan als OV-reiziger. Wilt u weten of u OV-reiziger of Wmo-reiziger bent, bekijk dan eerst de pagina ‘Voor wie?’.

Boekt u voor de eerste keer uw reis online? Bent u Wmo-reiziger en boekt u voor het eerst via Mijn ZOOV uw reis, dan belt u eerst met ZOOV Reisplanner op 0900-9874 (€0,10 per minuut). Kies in het keuzemenu voor keuze 1 of blijf aan de lijn. De telefonist vraagt uw e-mailadres en controleert uw gegevens. Klopt alles, dan krijgt u de benodigde login-gegevens per e-mail toegestuurd en kunt u uw reis online boeken. U klikt daarvoor op de onderstaande button: ‘Reserveren met inloggegevens’. Als OV-reiziger klikt u op ‘Reserveren voor OV-reiziger’. Daarna klikt u de eerste keer op Wachtwoord opnieuw instellen/aanvragen. Tip: Opent u deze webpagina met Internet Explorer en krijgt u een foutmelding of verschijnt er geen invulscherm? Wij raden u aan om de website te openen met Google Chrome of Firefox. Onze excuses voor het eventuele ongemak.