Mijn ZOOV School

Doorgeven van wijzigingen Via Mijn ZOOV geeft u online door als uw kind ziek is of om een andere reden niet naar school kan. Ook een betermelding regelt u via Mijn ZOOV. Daarnaast kunt u in Mijn ZOOV alle reisgegevens van uw kind(eren) inzien. Bijvoorbeeld de tijden waarop uw kind wordt opgehaald. Wijzigingen in het schoolrooster, de ophaal- en thuisbrengtijden, een verhuizing of bijvoorbeeld een ander ophaal- of thuisbrengadres geeft u door aan uw gemeente. Vervolgens meldt uw gemeente alle wijzigingen bij ZOOV School. Hoe werkt Mijn ZOOV Klik op de button ‘inloggen Mijn ZOOV School’ op deze pagina. U komt in een nieuw venster automatisch in Mijn ZOOV. U vult de vragen in.
Gebruikt u Mijn ZOOV voor het eerst? De eerste keer dat u gebruikmaakt van Mijn ZOOV, belt u eerst met ZOOV School op 088 – 9008900. De telefonist vraagt uw e-mailadres. Met dit mailadres kunt u vervolgens meteen inloggen. U kunt ook een e-mail sturen naar school@zoov.nl. Tip: Opent u deze webpagina met Internet Explorer en krijgt u een foutmelding? Wij raden u aan om de website te openen met Google Chrome of Firefox. Onze excuses voor het eventuele ongemak.